Balíček dorazil zmuchlaný po dobrodružné cestě?

Někdy se prostě stane, že balíček dorazí trochu zmuchlaný z dobrodružné cesty nebo hračka nesplní očekávání.

Nevadí – napiš nám a společně to vyřešíme raz dva.

Reklamace

Balíček vypadá, jako by si užil menší cestovatelské dobrodružství?

Pokud je balíček při doručení poškozený, nepřebírej ho a hned nám napiš e-mail halo@fantario.cz. Náš přátelský Fantario tým se o to postará!

Něco chybí, je rozbité nebo prostě nefunguje tak, jak by mělo?


Mrzí nás, že se to stalo zrovna Tobě. Ale žádný strach, vše společně vyřešíme! Jakmile balík otevřeš a zjistíš, že je něco špatně, dej nám prosím vědět, co nejdříve. Stačí napsat na: halo@fantario.cz, WhatsApp, Messenger nebo přes náš kontaktní formulář na webu (vyber si prosím jen jeden kanál, ať dlouho nečekáš na odpověď). A pak už to vyřešíme jako mávnutím kouzelné hůlky!

Stejný postup platí i pro reklamace v zákonné lhůtě 2 let od nákupu.



Vrácení zboží

Někdy si to člověk rozmyslí – a to je v pořádku! Klidně nám zboží vrať. Poslání zvládneš raz dva.

Máš na to 30 dní od převzetí. Zboží ale musí být v pořádku, funkční a v originálním balení. Pokud nastal se zbožím problém, postupuj prosím podle instrukcí viz výše v odstavci „Reklamace“.

Pro vrácení funkčního zboží stačí napsat na: halo@fantario.cz, WhatsApp, Messenger nebo přes náš kontaktní formulář na webu (vyber si prosím jen jeden kanál, ať dlouho nečekáš na odpověď). A pak už to vyřešíme jako mávnutím kouzelné hůlky!

Připrav balíček na cestu a pořádně jej zabal. Poté jej prosím zanes na nejbližší pobočku Zásilkovny

Obsluze sděl kód který od nás dostaneš mailem, díky němuž balíček vrátíš bezplatně k nám. Jednodušší už to být nemůže!

Jakmile balíček dorazí zpět do Fantaria, náš tým ho zpracuje a do 14 dnů posíláme peníze zpět na účet uvedený ve formuláři.

Přihlášení

Zapomněli jste heslo?

Ještě nemáte účet?
Vytvořit účet