Fantarius Ti poradí!

Máš otázku ohledně objednávky, dopravy nebo třeba výběru té pravé hračky?

Mrkni na časté dotazy níže — a pokud tu odpověď nenajdeš, ozvi se nám přes kontakty, rádi Ti pomůžeme.

Nejčastější dotazy

<h4>Mohu si zboží někde prohlédnout?</h4>

Mohu si zboží někde prohlédnout?

Kamenný obchod nemáme – ale žádný strach! U nás zboží objednáš online a když se Ti doma nebude líbit, můžeš ho do 30 dnů zdarma vrátit přes Zásilkovnu. Podrobnosti najdeš v sekci Reklamace a vrácení zboží.

Chci poslat balíček jako dárek bez faktury, jde to?

Jasně! Fakturu posíláme vždy pouze na e-mail, který je uveden v objednávce, takže klidně můžeš překvapit oslavence. To je Fantariova diskrétnost!

<h4>Jak rychle balíček dorazí?</h4>

Jak rychle balíček dorazí?

Objednáš-li ve všední den do 12:00 a zaplatíš ihned kartou online nebo vybereš dobírku, balíček posíláme ještě ten den a zítra už může být u Tebe! Platíš-li převodem, čekáme na připsání platby.

Mohu objednávku změnit nebo stornovat?

Jakmile je objednávka přijata, bohužel už ji nelze měnit. Stornovat můžeme jen objednávky čekající na platbu. Objednávky na dobírku ale zastavit neumíme. Jsme zkrátka rychlí a záleží nám na tom, abychom balíček doručili co nejdříve!

<h4>Nestihnu balíček vyzvednout – co dělat?</h4>

Nestihnu balíček vyzvednout – co dělat?

Kontaktuj přepravce a požádej o prodloužení úložní doby. Ať si balíček počká na Tebe!

Chci zboží reklamovat – jak na to?

Předtím, než podnikneš jakékoliv kroky, nejprve nám prosím napiš na halo@fantario.cz, zboží nikam neposílej. Náš tým Ti poradí a poskytne konkrétní instrukce.

<h4>Chci zboží vrátit, do kdy je to možné?</h4>

Chci zboží vrátit, do kdy je to možné?

Funkční, nepoškozené zboží v originální krabici můžeš vrátit do 30 dnů od převzetí. Stačí nám napsat na halo@fantario.cz, WhatsApp, Messenger nebo přes náš kontaktní formulář na webu – vyber prosím jen jeden, ať náš tým nenasazuje lupy a detektivní klobouky.

Pokud se k Tobě zatoulalo poškozené zboží, napiš nám na jeden z kanálů uvedených výše. Kontakty najdeš výše. Společně to vyřešíme rychle a v klidu.

Kdy mi vrátíte peníze?

Jakmile balíček dorazí zpět a náš tým jej zpracuje, peníze pošleme zpátky. Neboj, snažíme se vše dělat co nejrychleji a nejpozději do 14 dní od zpracování vráceného balíku Ti peníze pošleme.

<h4>Nemám fakturu – co teď?</h4>

Nemám fakturu – co teď?

Fakturu posíláme pouze e-mailem. Pokud Ti e-mail nedorazil, napiš nám a pošleme ho znovu. Na případnou reklamaci Ti bude stačit číslo objednávky.

Posíláte i na Slovensko?

Z českého e-shopu na Slovensko sice neobjednáš, ale máme pro Tebe jednoduché řešení – mrkni na náš slovenský web www.fantario.sk, kde si určitě něco vybereš!

<h4>Jak chráníte moje osobní údaje?</h4>

Jak chráníte moje osobní údaje?

Všechny údaje jsou u nás v bezpečí. Sdílíme je jen s těmi, kdo je opravdu potřebují k tomu, aby balíček dorazil tam, kam má.

Proč cookies?

Díky nim můžeme ukázat produkty, které Tě zajímají. A některé cookies jsou nezbytné, aby web vůbec fungoval. Slibujeme – žádné čáry ani triky, jen pohodlné nakupování!

Přihlášení

Zapomněli jste heslo?

Ještě nemáte účet?
Vytvořit účet